Lectii de dans la "Pas in doi"

Am fost aseara impreuna cu prietena la cursurile de dans organizate de Clubul de dans "Pas in doi". Normal aceste cursuri se tin pentru adulti in fiecare joi in intervalul 20-22 la Centrul Comunitar Evreiesc din Str.Popa Soare nr.18 care este in apropierea zonei Unirii , o strada care se inetresecteaza cu mai cunoscuta strada Calea Calarasi. Mentionez ca doar saptamana aceasta si urmatoarea cusrurile o sa se desfasoare in alta parte mai percis la Scoala de Ambiopi din Str.Austrului, asa cum am fost informati de catre instructori. Asa ca dupa ce am ajuns la prima locatie , ne-am incolonat si am plecat la locatia temporara. Salile de dans in ambele locuri sunt cu parchet si cu oglinzi ceea ce duce cu gandul la o scoala de dans mai profesionista. Asa a si fost, dupa o usoara acomodare cu sala, am in invatat pasii pentru vals basic si vals vienez, apoi am trecut la latino , mai precis merengue plus combinetaii ulterioare. Atmosfera este foarte placuta cu muizca frumoasa si instructori care chiar vor sa inveti si insista cu incepatorii , dar si cu cei mai bine pregatiti . Este o experienta frumoasa care merita verificata. Tariful perceput este de 150 lei pe luna / 4 sedinte a 2 ore. Preferabil este sa iei abonament pentru ca la dans trebuie continuitate si multe reperitii , dar merita sa iei si ceva sedinte daca nu se poate altfel.
www.pasindoi.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu