Excursie la Salina Slanic Prahova - Cheia - Muntele Rosu

Sambata 10 aprile , impreuna cu prietenii ne-am decis sa facem o excursie la salina. Val vartej ne-am trezit de dimineata, unii mai repede , altii mai incet, ne-am urcat in 2 masini si am plecat spre SALINA la Slanic Prahova. Ajunsi acolo in aproximativ 2 ore, stiind ca programul la salina l-au prelungit sambata si duminica pana la 17, ceea ce este normal, avand in vedere ca majoritatea turistilor ajungeau la sfarsit de saptamana, nu mica ne-a fost mirarea sa gasim pe usa de intrare ca din cauza unor defectiuni tehnice nu putem intra in salina si ca putem vizita doar tunelul de intrare pentru 5 lei. Stiind ca suntem in Romania si ca o astfel de defectiune poate dura, ni s-a spus de la casa ca pana marti si avand in vedere ca nu puteam astepta pana atunci, am plecat mai departe spre cabana Muntele Rosu din Muntii Ciucas.
Am ajuns la cabana pe un drum care nu a mai fost reparat din anii 80 cred , dar totusi practicabil pentru masini cu mare atentie si mai putin iarna, ca este plin de gropi si se pare ca nu o sa fie reparat decat cand vor fi gata toate autostrazile din Romania. La Cabana Muntele Rosu este un peisaj superb, fiind la baza urcusului pe un versant , cu o atmosfera primitoare specifica cabanelor de la munte. Dupa ce am servit ceva, am facut mai stat cam o ora in aer liber la derdelus , la zapada si la un joc de badminton ca apoi sa ne oprim la un popas langa muntele de sare langa un rau. Vremea a fost frumoasa cu un pic de ploaie cand eram in cabana mai mult, dar daca era sa ne luam dupa jurnalele meteo de la tv, mai precis Realitatea tv unde scria pe ecran "Vin ploile" trebuia sa ne baricadam in casa...ceea ce ma duce cu gandul ca media face o manipulare de toata frumusetea sau de unde culeg informatiile nu sunt cele mai bune. Una peste alta o zi de excursie cu aer curat si ceva miscare la munte, plus ca daca mai esti cu cu persoane placute iese frumos.
http://www.cabanamuntelerosu.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu