Complexul Timis - Predeal candva un loc de poveste...

Am fost ieri intr-o mica excursie la Predeal - Complexul Timis - Hotel Continental-Gaiser. Am ajuns la Predeal cu trenul care a intarziat cam 30-40 min fata de parcursul care trebuia sa il aiba deoarece exista lucrari la calea ferata pe Valea Prahovei , ceea ce face ca toata treburile sa aiba mers de o omida asteptandu-se unul pe altul sa treaca pe o singura linie . Cum am ajuns am incercat un traseu mai usor dupa iarna , adica Predeal-Timisul de Sus, prin padure pe triunghiul galben cam 30-45 mon se fac. Am ajuns la prima cabana din Timisul de Sus care este chiar langa sosea , vezi poza de mai sus cu Hanul Cotul Donului.
Apoi am fost sa vedem Complexul Timis pe un drum mai lateral, nu pe intrarea principala caci acolo era inchis cu gard. Urcand pe drumul lateral spre Hotel Continental -Gaiser am fost intampunati de veverite care cautau conuri de brad. Am gasit un loc foarte frumos dar cu o gramafa de cladiri in paragina, parca devastate, candva cladiri care au facut cinste turismului din zona . Ce s-a intamplat acolo ? Asta numai niste ziaristi iscusiti ne-ar putea spune sau poate administratorii societatii respective. Oricum am vazut acolo bazine de inot, locuri de joaca in paragina, vile devastate, Hotel Timis inchis cu lacat pe el . Singurul din zona deschis era Hotel Continental-Gaiser care avea la poarta de paza o pisica, ceea ce dadea de gandit cu privire la numarul de turisti din el. Pacat de aceste frumuseti care au fost lasate in paragina. Oare de aceste locuri mai stiu autoritatile competente???

Un comentariu: