Un altfel de Bucuresti ...la PAUL

Am fost ieri la pranz in zona Calea Dorobanti unde am intrat pe stradutele laterale vis-a-vis de Televiziunea Nationala unde am vazut o multime de case vechi ce amintesc de Bucurestiul de altadata .Plimbandu-ma am intrat si in localul Paul aflat chiar in apropiere liceului Caragiale unde am avut impresia ca am intrat in alt oras amintind de Bucurestiul care i se zicea "micul Paris", astfel personalul localului m-a salut de parca ne stiam de multi ani , m-au servit cu 2 produse ce am cerut si avand in vedere ca un produl am servit acolo ,m-au rugat sa iau loc pentru ca imi aduc ei produsele comandate . Am servit eclerul care il comandasem intr-o atmosfera placuta ,chelnerul mi-a multumim pentru comanda . La iesire celalalt chelner m-a salutat cand am iesit de parca tot asa ne cunosteam de o viata .Am observat parca o alta abordre total diferita fata de ce stiam si care ca si client te face sa te simti bine si placut surprins . Oare ce ar fi daca acest gen de abordare politicoasa,respectuoasa si placuta s-ar extinde la toate localurile , la toate hotelurile si in toata societatea romaneasca ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu