La mare la 2 mai

Saptamana trecuta am fost la 2 Mai intr-o mica gascuta cu : Nicu , Holly, Andrei , Cristina, Adelina, Razvan, Gabi si cu mine. Dupa ce am plecat dimineata devreme din Bucuresti in jur de 5, am ajuns acolo la 2 Mai pe la 9.
Drumul a fost relativ liber . Ne-am cazat la Pensiunea Heaven Garden, o pensiune mai noua situata chiar la intrarea in 2 Mai undeva la dreapta in dreptul panoului Arcade Imobiliare. Pretul unei camere este de 100 lei , dar are inclusa baia si un televizor , iar pensiunea este inconjurata de verdeata, flori, cativa caini si pisici mai de rasa care se inteleg nespus de bine , o bucatarie mare utilata si o sala de mese mare, loc de gratar si in apropiere un teren de tenis. Vremea ne-a jucat un pic festem cu un pic de ploaie , dar per total a fost vreme buna si apa destul de calda pentru baie. Plaja curata cu loc unde sa-ti pui patura si destul de linistit, cu locuri si pentru corturi .
Am jucat si un fotbal pe plaja, am vazut si ceva meciuri ale Campionatului Mondial la terasa Lula's , denumita asa dupa numele unui caine mult iubit in zona, unde mancarea este buna si la preturi acceptabile : ciorba intre 6-8 lei, omleta intre 3-5 lei, hamsii 4 lei , o bere 6 lei etc.Una peste alta am petrecut un weekend placut , relaxant si odihna dupa balaceli in apa. La intoarcere politia a avut grija sa ne devieze din traseul normal pe o ruta ocolitoare facandu-ne sa revedem si vestigiile de la Adamclisi din masina si Dunarea cum aproape ne inunda pe langa Cernavoda, dar nu aveau cum sa stie saracii politisti, ca doar e criza si nu au mijloacele necesare. Autostrada A2 ne-a impresionat cu noile benzinarii si spatiilor lor unde poti alimenta cu benzina si lua ceva pentru mancare ca in occident, in sfarsit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu